Quick-lock motor montage set missing

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Djuke

Quick-lock motor montage set missing

Bericht door Djuke »

Vandaag vol trots koffers (Krauser K4) + zijdragers (sw-motech quick-lock (niet EVO)) overgekocht, specifiek voor DL650 2004 model (geluk hebben, dacht ik). Het enige dat ontbreekt is het bevestigingsmateriaal voor op de motor. Dacht dat die wel online te vinden zou zijn, maar helaas. Ik heb al een berichtje achter gelaten bij sw-motech, in der hoop dat ze mij het nodige materiaal kunnen aanbieden.

Aangezien ik op zijn vroegst dinsdag pas een antwoord verwacht, hoop ik dat jullie wellicht tips hebben.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7587
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Quick-lock motor montage set missing

Bericht door Iron Horse »

Ik heb goede ervaring met SW-Motech toen er een verkeerd onderdeel in mijn set zat, 2 keer links i.p.v. 1 keer rechts en 1 keer links. Werd met DHL expresse opgestuurd op hun kosten en volgende dag in huis. Nu is dat niet geheel vergelijkbaar met jouw situatie, maar misschien dat het wel aangeeft hoe ze (kunnen) handelen. Jij zult er wel voor moeten betalen aangezien het niet hun fout is, maar ik denk dat ze het wel goed gaan oplossen, als dat haalbaar is natuurlijk.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Djuke

Re: Quick-lock motor montage set missing

Bericht door Djuke »

Dat hoor ik graag Rob en als de kosten minder zijn dan een nieuwe dragerset, dan hoor je mij niet klagen. Maar eens afwachten wat de reactie is van sw-motech.
Djuke

Re: Quick-lock motor montage set missing

Bericht door Djuke »

Bericht terug van SW-Motech en helaas worden de dragers die ik heb niet meer gemaakt en hebben ze ook geen voorraad meer :( . Dus nu opzoek naar een andere oplossing. Tips zijn zeer welkom :worship:
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Quick-lock motor montage set missing

Bericht door Joskestiller »

Heb je rechtstreeks contact gehad met SW-Motech producent in Duitsland of de invoerder van de Benelux in Nederland?

In het verleden heb me ook reeds tot de producent gericht en kreeg daar een betere service dan bij de invoerder.
Honi soit qui mal y pense!!
Djuke

Re: Quick-lock motor montage set missing

Bericht door Djuke »

Ik heb contact opgenomen met SW-Motech en die hebben mijn vraag doorgestuurd naar Splash Design. Het bouwjaar van mijn motor was niet bij Splash Design terecht gekomen, dus hebben zij mij direct gemaild, waarnaar ik ook ter verduidelijking heb aangegeven dat het niet om de EVO versie gaat. Hun reactie is:

"Daar zit inderdaad verschil in. Bij navraag bij SW-Motech blijkt dat deze niet meer geproduceerd worden en dat ze deze ook niet meer op voorraad heeft. Ik kan u dan helaas ook niet meer kan helpen aan een bevestigingsset voor uw zijdrager.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen."

Les geleerd; Geen incomplete spullen 2e hands kopen, als je DENKT dat je missende onderdelen nog wel ergens kunt krijgen :frusty:

Ik heb de vorige eigenaar van de dragerset gevraagd of de huidige eigenaar te bereiken is om de montage set alsnog te bemachtigen. Ook heb ik Splash Design gevraagd of ze tekeningen met maken kunnen leveren zodat ik de montage set zelf kan proberen te maken. Misschien iemand hier die maten / een tekening heeft?

Mocht dit niks opleveren, dan helaas maar nieuwe dragers kopen. De koffers heb ik in iedergeval al :D
Plaats reactie