Andre Wierenga schreef:Het is dus geen nood reparatie maar een blijvende. Als je later bij vernieuwen van je band omdat hij versleten is in de band kijkt ziet een soort klein kauwgom balletje.
@Frank, aangezien lesmotoren minder vaak lang over de snelweg, en in de regel in en rond de stad rijden voor zie ik hier geen probleem. Het is wat anders, indien je vaak illegale snelheden op de snelweg rijdt met zo'n veter in je band, ook is soms de positie waar deze veter zit van invloed. Indien je met een nieuwe band op de snelweg in een spijker rijdt heb je meer risico en last vanFrank schreef:Andre Wierenga schreef:Het is dus geen nood reparatie maar een blijvende.
Hier heb ik grote twijfels over. Ik zou na zo'n 'nood'reparatie om weer op weg te komen, altijd een nieuwe band kopen. Ik zou me met 120 op de snelweg niet lekker voelen...
Andre Wierenga schreef:Wij kopen de sets en navul sets (losse veters per 5 stuks) bij NOVATIO te Roermond (www.novatio.nl) dit is echter een groothandel maar ik neem aan dat zij ook kunnen vertellen waar de dealers zitten.

Andre Wierenga schreef:Ik wil nog even reageren op de andere reparatie-veter sets die nu aan de hand van mijn geplaatste reactie van de Safetyseal-reparatie veter getoond worden.
Al die andere merken veters heb ik ook gebruikt en die hebben niet die TUV keuring en de gepatenteerde zelf vulcaniserde vezels in de veter. Deze moet je lijmen en zien als een tijdelijke reparatie. Safetyseal is een blijvend reparatie, en hebben een hele serie van veters van motor tot vrachtauto banden en dus ook verschillende diktes van de veter. Daarnaast zijn de veters van de andere merken veel te dik en krijg je ze er met geen mogelijk in het gaatje. En ik heb géén aandelen in Safetyseal.
Maar ben een tevreden gebruikers van het product wat ik al jaren gebruik, ja het setje is een stuk duurder maar van zeer goede kwaliteit.
Mvg André Wierenga
BlackstromNL schreef:Bij MotoZoom nu nog altijd goedkoper dan laten opsturen uit Duitsland . . .![]()
Erik Hofstee schreef:BlackstromNL schreef:Bij MotoZoom nu nog altijd goedkoper dan laten opsturen uit Duitsland . . .![]()
Als je het ophaalt bij motozoom bij jou in de buurt is het inderdaad goedkoper. Maar ik bestel nooit 1 enkel dingetje bij Louis......

Dennis013 schreef:....voor mij zou t een noodoplossing zijn on tot de eerste de beste bandenboer te komen
Frank schreef:Maar dat is mijn mening!

BlackstromNL schreef:Frank schreef:Maar dat is mijn mening!
Pff wat een geluk . .
Ed Jonkmans schreef:Maar voel je je niet veilig met zo'n veter, wat houdt je dan tegen om er een nieuwe band op te leggen?
klik op plaatje 
BlackstromNL <--> RvGS schreef:Bij de ANWB voor leden €29,95 en voor niet leden € 39,95
De druk is bij deze schijnbaar instelbaar, dat is die bij Slime (verkrijgbaar bij Gamma of Karwei) niet het geval en gaat tot 21bar, ongeveer het 10-voudige wat nodig is, dus optijd afkoppelen want anders heb of een heeel harde band of geen band![]()
Eigenschappen:
- Ingebouwde compressor
- BAR, PSI, KPI
- Stopt automatisch bij gewenste druk
- Max 20 BAR
- 17 liter per minuut
- Oppomptijd 7-10 minuten
- Snoer met DC Stekker: 3 meter
- Luchtslang+Koppelstuk: 76 cm
- Backlight
- Klein formaat
- Op elk gewenst moment kunt u uw banden op spanning brengen
- 12Volt aansluiting voor in de autoklik op plaatje
BlackstromNL <--> RvGS schreef:Bij de ANWB voor leden €29,95 en voor niet leden € 39,95
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast