motorbeurs 2010

Alles over motoren in het algemeen en V-Strom in het bijzonder

Re: motorbeurs 2010

Berichtdoor Frank » do 18 feb 2010, 14:36

Pizzaman schreef:Ok, Frank. Bedankt voor de reactie.

No problem enne neem gerust een paar pizza's mee... *LOL*
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom K8 | Grijs/zwart | Gelzadel | Scottoiler | Stebel La Dolce Vita | Garmin Zumo 660 | Scala Rider G4 |
Frank
DL1000 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 K8

Berichtdoor Bacchus » do 18 feb 2010, 18:44

Euh gezien het geweldge weer MOrgen (vrijdag dus), of V-strom polo of hooded trui met Bacchus erop gestikt. Kan niet missen :D
Bacchus

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000

Berichtdoor Hamlap » do 18 feb 2010, 19:23

donderdag 18 februari
1. E-strommer (Den Haag)
2. Spijker
3. Schumi6627
4. Chopperbiker
5. Gerrit [MAG]
6. JoKaPo (met die papa)
7. Demous
8. Tommer
9. Dennis 013 & de vrouw
10. BIG Ad en small Ad (' s avonds)
11. Robert_vd_B ('s middag, samen met collega; een Ducati-coureur )
12. The V (Marc, Den Haag)
13. Pak58
14. Ton
15. Paarse_olifant
16. Redhead

vrijdag 19 februari
1. Bacchus
2. Spip70
3. kiekejan
4. de Char (met zijn 4 motormaatjes)
5. ABo (samen met motorvrouwtje)
6. Beverstroom (samen met broer)
7. Gerrit [MAG]
8. Matthijs and friends (ik in witte v-strom trui!)
9. Dgr (Joost)

zaterdag 20 februari
1. BerkRod
2. Rhino VStrom
3. Stroompje + (ex)Stroom2
4. Frank
5. BlackstromNL & Friends (5x)
6. Wils & vrouw
7. Hunter6 en zijn bende
8. Brambo.650 (en 3 maten)
9. Spocky
10. Dennis013 en 8 vrienden
11. Diversion en Susan?
12. Gerrit [MAG]
13. @Peppi :arrow: . . . denk dat je aan 30 koeken niet genoeg hebt :mrgreen: . . . :arrow: FORUMFEESTJE, Huldiging 1000ste forumlid, zie: ENTER
14. Renevw
15. RobertP
16. Pébé (Waalwijk)
17. MarcelB
18. Peterzeeland, wel met de trein vrees ik.
19. FransM met mijn beide zoons
20. John007 met zoon.
21. Pizzaman

zondag 21 februari
1. SWR
2. Gerrit [MAG]
3. Xavier en Kay
4. TenCats
5. Hamlap
Hamlap

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL **** (verwijder of pas dit aan!!!)

Berichtdoor Dennis013 » vr 19 feb 2010, 08:39

Gisteren op de motorbeurs geweest en moet zeggen ik was niet aangenaam verrast. waar ik naar zocht kon ik niet vinden jammer genoeg. Verder waren in een aantal hallen de looppadden erg smal wat op de donderdagavond nog niet zon probleem gaf maar zaterdag een ellende word.

Er was wel veel te zien en te koop en ook genoeg moois (vooral bij de show in de hal met de grote merken) op hoge hakken te zien :oops: .

Heb bij audisafe een setje custom oordoppen aan laten meten en verder nog een reminder voor mijn schijfremslot gekocht.

BIj de Suzuki stand stonden alle modellen mooi op een rij gepresenteerd alsmede de drie varianten van de Strom;
- Standaard
- Adventure
- Black Rhino

En in het geval van de black rhino vind ik de matte uitvoering mooier alleen de koffers die er tegenwoordig opzitten zijn wel erg gaaf.

Op de adventure zitten naast de tank links & rechts 2 kikkeroog lampen gemonteerd wat wel een leuk detail is.

De stand van honda viel wat tegen weinig nieuws alleen wat op gepolijste modellen. Kawasaki daarin tegen had wel een aantal verassende modellen staan die een degelijke concurrent voor de strom kunnen worden. zelfde prijsklasse en comfort maar een net iets moderner uiterlijk.

Verder was er bij moto guzzi weinig nieuws en harley davidson had ook een aantal leuke modellen bij maar allemaal iets te duur naar mijn idee betaalt daar 40% teveel voor de naam.

De stand van yamaha was wat klein maar wel leuk en hadden ook een aardig winkeltje met merchandise.

Verder stond er in dezelfde hal nog een stand van Rockstar energy drink met een aantal mooie modellen (Lees: geen motoren) :wink:

Al met al was het een leuke avond met de vrouw. Op naar de zaterdag.
Dennis013
DL650 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-Strom " Black Rhino" K7

Berichtdoor Savages » vr 19 feb 2010, 18:06

ik ben er zaterdag bij. Tot dan! :bye:
To drive or not to drive, that's the question...
Savages
DL650 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650

Berichtdoor Bacchus » vr 19 feb 2010, 18:42

Ben net terug. Veel bekende dingen van voorgaande jaren. Maar ook enkele leuke modellen. Suzuki helaas dit jaar geen DL1000 :( En BMW de 6 cylinder.
Even een toetertje gekocht en nieuwe oordoppen laten aanmeten. 1 van de oordoppen die ik eerst had ben ik kwijt geraakt...

Al met al zeker weer een geslaagde dag. Vooral met de Noodels op CS :D
Bacchus

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000

Berichtdoor Flipsen » za 20 feb 2010, 09:48

Ga even langs bij de stand van Motor Magazine. Hebben ze bagage rollen (van Ortlieb, 59 ltr inhoud) voor €5,- (voor leden). Anders €7.50. Moet haast wel een type fout op de prijslijst zijn, maar ik heb er één. :worship:
DL650T met Stebel, ZUMO 550 en HYPERPRO, k6 uitlaat met een BOS demper zonder dB killer
Flipsen
DL650 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650T

Berichtdoor The V » za 20 feb 2010, 09:55

Flipsen schreef:Ga even langs bij de stand van Motor Magazine. Hebben ze bagage rollen (van Ortlieb, 59 ltr inhoud) voor €5,- (voor leden). Anders €7.50. Moet haast wel een type fout op de prijslijst zijn, maar ik heb er één. :worship:

Zijn hele mooie dingen! Heb er ook 2 en al met veel plezier en gemak gebruikt!
DL650K4, R1200RT
The V
EX- V-Strom berijder

Mijn motor is een: BMW R1200RT

Berichtdoor Redhead » za 20 feb 2010, 13:11

59ltr is 52,95€
Redhead
DL650 berijder

Berichtdoor Rhino VStrom » za 20 feb 2010, 21:23

Vandaag naar de beurs geweest op de motor. Met een heerlijk zonnetje vertrokken en toen we in de provincie Utrecht kwamen, zag het wit :twisted: We werden met open armen ontvangen door het ontvangstcommite :lol: . Na een warm kopje koffie van de KNMV en de aankomst van andere Strommers, zijn we de beurs gaan verkennen. Zoals gezegd, weinig nieuws onder de zon. Wel veel 2de hands motoren bij de diverse dealers. Heb nog even staan kijken bij de Guzzi Stelvio 1200 4V ABS NTX. Ik vind dit een mooie motor. Wie weet de opvolger van mijn Strom :mrgreen: Zijn nog vele bekende tegengekomen, o.a Kermit en Petra. Ook BlackstromNL kwamen we regelmatig tegen, wat opviel was dat hij veel bij een BMWF800 rondliep :D Waarom, zal hij zelf hier wel vertellen :oops: Tegen 16.15 richting de stand van Nimag/Suzuki waar om 16.30 uur de prijsuitreiking van het 1000ste lid zou plaatsvinden. Ook hier liepen we weer een groot aantal Strommers tegen het lijf. Peppi werd steeds zenuwachtiger tegen 16.30 uur. Omdat ik mijn fototoestel in mijn motorjas had laten zitten :evil: (hing in de gaderobe), heb ik geen foto's kunnen maken. Frank en Stroompje hebben wel foto's gemaakt. Die zullen hier wel verschijnen heb ik zo'n idee. Peppie kreeg uit handen van Dhr. A. Jansen van Nimag een mooie gouden oorkonde en een ??? (zie je straks op de foto's). Alle V-Strommers werden door Nimag uitgenodigd om achter de stand, een hapje en een drankje te nuttigen. Tegen 17.30 uur werd het voor mij en PéPé tijd om richting Brabant te rijden.

Al met al een geslaagde dag. Dhr. A. Jansen van Nimag wil ik namens het Forum bedanken voor hun medewerking.

Helemaal TOP :!:

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Rhino VStrom
Forum-moderator - DL650 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 TOURING K9 MATZWART

Berichtdoor Stroompje » za 20 feb 2010, 22:04

Afbeelding

Hier issie dan op de Suzukistand :!:

Weer een gezellig samen zijn met jullie allen. Wij hebben ons niet 'bekocht' of zijn 'verkocht' aan iets anders.....behalve een mooi t-shirtje voor onze Sven van de MAG, met de tekst en leuke afbeelding :arrow: MAG ik later ook motor rijden? :lol:
V-Stromige groetjes, Heleen.
Afbeelding Afbeelding
Countdown is begonnen.......:-) ....volgend jaar weer.....??
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 K6

Berichtdoor Frank » za 20 feb 2010, 22:54

Tja het was weer gezellig en voor sommigen een dure dag, o.a. voor de Nimag/Suzuki, ter ere van ons 1000ste lid werd forumlid Peppi
een oorkonde, een V-Strom Black Rhino en een waardebon van 250,00 aangeboden.

Bovendien mocht ie met een hele lekkere Suzuki stoeipoes (die ik overigens mee naar huis genomen heb) op de foto.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het was een leuke beurs, na een wandeling door de eerste hal kwamen we uit bij MJKleather waar Ton ons een kop koffie beloofd had, maar helaas was ie zelf niet aanwezig, maar koffie met een koekje smaakte toch. Bedankt nog!

Afbeelding

Toen konden we alles rustig bekijken tot half vijf. Na de huldiging werden we door Arno van Nimag/Suzuki mee naar achteren genomen, waar de tap open ging.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het mooiste dat ik gezien heb was deze Ducati Multistrada met 150pk (zou voor mij een goeie opvolger zijn voor de DL1000)

Afbeelding

Maar dit was ook heel leuk:

Afbeelding
Afbeelding

De rest van de foto's staan hier: http://foto.v-strom.nl/#2
Groetjes,
Frank
___
Suzuki DL 1000 V-Strom K8 | Grijs/zwart | Gelzadel | Scottoiler | Stebel La Dolce Vita | Garmin Zumo 660 | Scala Rider G4 |
Frank
DL1000 berijder

Berichtdoor BlackstromNL <--> RvGS » za 20 feb 2010, 23:18

Het was een zeer geslaagd beursbezoek, was gezellige druk en niet zo dat je nergens bij kon, dat hadden we wel eens anders meegemaakt.
Peter Rhino heeft geprobeerd een gooi te doen naar een Guzzie Stelvio, maar blijft verder zwijgen over hoe en wat O:-) , dit zal nog een vervolg krijgen heb ik het idee! En Frank is inmiddels draadloos via een mooie Cardio G4 set te bereiken :schater:

We hebben genoten van al het moois en een aantal V-stromerige bezoekers in de VIP-lounge van Nimag, achter de coulisen waar voor een natje en droogje gezorgd was en eventueel nog een deal gesloten kon worden :mrgreen:

Heb vernomen dat er geruchten gaan over het afvallig worden van ondergetekende . . . kan alleen vermelden dat tot op de dag van vandaag nog steeds op mijn naam een heeeel mooie DL1000 op kenteken staat :wink: zolang het duurt . . .

wordt vervolgd . . .

Te koop:
- 2 V-strom polo's . . .
- 1 Suzuki jas maat M . . .
- set remblokken voorzijde . . .
- set BOS uitlaat dempers . . .
en wat nog zo ter tafel komt . . . ruilen mag, bijvoorbeeld voor een BMW cap of T-shirt :o)
Laatst bijgewerkt door BlackstromNL <--> RvGS op za 20 feb 2010, 23:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Groet, Robert :bye:
Je kunt me ook tegen komen op het Naviboard-, WP-, Vsri- , V-stromDE- , BMW GS- en F800 forum
VSFNL194 - VSRI6368

Afbeelding
BlackstromNL <--> RvGS
EX- V-Strom berijder

Mijn motor is een: Voorheen V-strom DL 1000GT<--> per 18/3/2010 BMW F800GS

Berichtdoor 7Fingers » za 20 feb 2010, 23:19

Leuk om te zien dat jullie genoten hebben.

;-)
"Het gaat niet om de bestemming maar om de reis er naar toe!"

"Ik vond mijn volgende motor toch toch lekker der rijden!"
7Fingers
DL650 berijder

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 past bikes: Honda Africa Twin XRV750 / Transalp XL600

Berichtdoor Rhino VStrom » za 20 feb 2010, 23:29

BlackstromNL schreef:

Te koop:
- 2 V-strom polo's . . .
- 1 Suzuki jas maat M . . .
- set remblokken voorzijde . . .
- set BOS uitlaat dempers . . .
en wat nog zo ter tafel komt . . . ruilen mag, bijvoorbeeld voor een BMW cap of T-shirt :o)

:schater: :schater: O:-)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Rhino VStrom

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 TOURING K9 MATZWART

Berichtdoor Peterzeeland » zo 21 feb 2010, 21:59

Vandaag weer naar de beurs gegaan, dankzij uitgelopen v-strom party gisteren geen tijd meer gehad te shoppen.

Leuke Shark evoline helm gekocht, die ook als jethelm te gebruiken is. gaaf ding wel, en heel goedkoop: 200 euro.

ook nog een opbok-ding gekocht, sinds ik mn middenbok voorbarig verkocht had (KLV is te koop hoor! :wink: ) mis ik die wel.

Gister rond 19 u op de snelweg ri Breda haalde ik een grijze vstrom in, met 2 man erop.

net nadat die op de vluchtstrook weer was ingevoegd.

Weet niet wie dat was, wel dat het licht hoog zat te schijnen in mijn spiegel!

Kwam wel een peut licht uit trouwens, dat is geen standaard lampje denk ik zo.

Al met al is de beurs toch altijd weer leuk, zelfs 2 dagen

groeten
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-KLV-Strom
Peterzeeland
KLV1000 berijder

Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000

Berichtdoor Savages » ma 22 feb 2010, 09:56

BlackstromNL schreef:...knip...
En Frank is inmiddels draadloos via een mooie Cardio G4 set te bereiken :schater:
...knip

Waar hebben jullie die gespot? Ik had deze op mn lijstje staan, maar ben deze nergens tegengekomen helaas.

(iemand misschien tips? Ik wil de Cardo G4 gaan aanschaffen, in combinatie met een Zumo 660 en eventueel Shoei Mutlitec), en wil uiteraard een goede deal sluiten.. :mrgreen: )
To drive or not to drive, that's the question...
Savages
DL650 berijder

Berichtdoor BlackstromNL <--> RvGS » ma 22 feb 2010, 11:38

Savages,

Op de beurs in Utrecht, in hal7, stond de firma Waypoint, daar heeft Frank ze ook vandaan.
Tot nu toe is Waypoint de goedkoopste in NL, maar mocht je connectie's hebben in de US of A dan kun je ze daar goedkoper kopen, maar moet je wel adres in US hebben aangezien ze niet naar NL verzenden, én nog even naar Nederland zien te krijgen voor nopes :mrgreen: :|

. . . :arrow: . . . She-Rides.com $ 399,99 voor set.

En nu maar wachten tot dat $ koers iets verder zakt . . . :o)
Groet, Robert :bye:
Je kunt me ook tegen komen op het Naviboard-, WP-, Vsri- , V-stromDE- , BMW GS- en F800 forum
VSFNL194 - VSRI6368

Afbeelding
BlackstromNL <--> RvGS
EX- V-Strom berijder

Mijn motor is een: Voorheen V-strom DL 1000GT<--> per 18/3/2010 BMW F800GS

Berichtdoor Frank » ma 22 feb 2010, 12:20

BlackstromNL schreef:Savages,

Op de beurs in Utrecht, in hal7, stond de firma Waypoint, daar heeft Frank ze ook vandaan.

Yep, en ze hadden een hele caravan vol van die dingen.. en nog mooier, hij werkt perfect! Nog perfecter dan de Q2! Ik zit, met dit weer, gewoon met mijn helm op in de kamer naar de radio te luisteren, HI-FI stereo! De mp3's vanaf de Zumo klinken ook fantastisch. Dit tot in tegenstelling van de Q2, dit was mono en klonk blikkerig, dat was één van de reden om over te stappen.
Groetjes,
Frank
___
Frank
DL1000 berijder

Berichtdoor Stroompje » ma 22 feb 2010, 13:12

Sinds de desktop ff niet meer online is zit ik ook met de MP3 player en oortjes achter de laptop :!:

:arrow: maar Frank dass nou ook weer een beetje overdrijven.....ik zie het voor me.....met de helm op swingend achter het V-Strom forum :!: :schater: :schater:
Afbeelding Afbeelding
Stroompje

Berichtdoor Tonmjk59 » ma 22 feb 2010, 13:33

sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.in mn post staat dat wij aanwezig zouden zijn ik bedoelde wij als bedrijf.wegens lichamelijke klachten ben ik er al sinds 2005 niet meer op de beurs,ben allang blij dat ik nog op mn dl mag en kan rijden.er zijn vele forum leden op de koffie geweest.ook nog bedankt voor de foto,ton
Tonmjk59

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 adventure

Berichtdoor Tonmjk59 » ma 22 feb 2010, 13:49

Peterzeeland schreef:Vandaag weer naar de beurs gegaan, dankzij uitgelopen v-strom party gisteren geen tijd meer gehad te shoppen.

Leuke Shark evoline helm gekocht, die ook als jethelm te gebruiken is. gaaf ding wel, en heel goedkoop: 200 euro.

ook nog een opbok-ding gekocht, sinds ik mn middenbok voorbarig verkocht had (KLV is te koop hoor! :wink: ) mis ik die wel.

Gister rond 19 u op de snelweg ri Breda haalde ik een grijze vstrom in, met 2 man erop.

net nadat die op de vluchtstrook weer was ingevoegd.

Weet niet wie dat was, wel dat het licht hoog zat te schijnen in mijn spiegel!

Kwam wel een peut licht uit trouwens, dat is geen standaard lampje denk ik zo.

peter als de evoline van het oude type is[en gezien de prijs is hij dat] dan heb je recht op een modificatiekit niet vergeten erom te vragen.als het niet lukt heb ik er nog wel,ton
Tonmjk59

Berichtdoor Brambo.650 » ma 22 feb 2010, 14:23

Tonmjk59 schreef:sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.in mn post staat dat wij aanwezig zouden zijn ik bedoelde wij als bedrijf.wegens lichamelijke klachten ben ik er al sinds 2005 niet meer op de beurs,ben allang blij dat ik nog op mn dl mag en kan rijden.er zijn vele forum leden op de koffie geweest.ook nog bedankt voor de foto,ton

Wij hadden je inderdaad gemist. Marie-Jeanne hebben we zien zitten maar was in gesprek met een klant, dus die hebben we niet aangesproken. Zodra het weer wat beter wordt, komen we (of ik alleen) wel een keertje langs in Oudenbosch. Nog wel even bij de Lange (en Jopie) wezen buurten. Was weer gezellig en de plannen voor een nieuw bezoek in 2011 beginnen alweer vorm te krijgen. :D Daar heb ik nou alweer zin in.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan"
Brambo.650
DL650 berijder

Mijn motor is een: Suzuki DL 650A K7

Berichtdoor Tonmjk59 » ma 22 feb 2010, 15:00

Brambo.650 schreef:
Tonmjk59 schreef:sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.in mn post staat dat wij aanwezig zouden zijn ik bedoelde wij als bedrijf.wegens lichamelijke klachten ben ik er al sinds 2005 niet meer op de beurs,ben allang blij dat ik nog op mn dl mag en kan rijden.er zijn vele forum leden op de koffie geweest.ook nog bedankt voor de foto,ton

Wij hadden je inderdaad gemist. Marie-Jeanne hebben we zien zitten maar was in gesprek met een klant, dus die hebben we niet aangesproken. Zodra het weer wat beter wordt, komen we (of ik alleen) wel een keertje langs in Oudenbosch. Nog wel even bij de Lange (en Jopie) wezen buurten. Was weer gezellig en de plannen voor een nieuw bezoek in 2011 beginnen alweer vorm te krijgen. :D Daar heb ik nou alweer zin in.

brambo,ik ga eind volgende maand naar johan toe voor een lang weekend om zijn 65 verjaardag te vieren.hij begint echt oud te worden :-)} ,ton
Tonmjk59

Berichtdoor Frank » ma 22 feb 2010, 15:08

Tonmjk59 schreef:sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.

Ok, Ton, even verkeerd begrepen dan, maar de koffie en koekje smaakte er niet minder om! Enne... ik begrijp dat het iets chronisch is, maar toch: Beterschap!
Groetjes,
Frank
___
Frank
DL1000 berijder

Berichtdoor Diversion » ma 22 feb 2010, 16:35

Frank schreef:Yep, en ze hadden een hele caravan vol van die dingen.. en nog mooier, hij werkt perfect! Nog perfecter dan de Q2! Ik zit, met dit weer, gewoon met mijn helm op in de kamer naar de radio te luisteren, HI-FI stereo!

Het is zoooo gemakkelijk om hier een opmerking over te maken, maar ik doe het niet! :mrgreen:

Blij dat ze goed bevallen, ze staan ook op mijn verlanglijstje al vind ik 400 euri voor een setje van 2 wel erg veel munten. Pebé en ik zagen op de beurs trouwens ook een setje van Interphone, de F4 (toeval bestaat niet), ook stereo. Een setje van 2 kostte bij die stand 338 euro. Echter, het bereik was maar 500 m (als bij de Q2) en niet 1,5 km. Heb je trouwens al ervaringen met het bereik?
Groet,
Ronald
Diversion
DL650 berijder

Berichtdoor Frank » ma 22 feb 2010, 16:41

De Q2 hebben we getest, en volgens de Odo van de V-Strom was het bereik waar je elkaar nog goed kon verstaan, zonder storing, 300 meter. Dus als we met de G4 één kilometer halen, dan ben ik tevreden.
Groetjes,
Frank
___
Frank
DL1000 berijder

Berichtdoor TenCats » ma 22 feb 2010, 21:05

Gisteren ook even 3 sets G4 gescoord. Voor m'n zoon een enkele set (betaalt-ie wèl zelf, zo gek ben ik niet) een een dubbele set voor mij en de vrouw. En die laatste was geen 400,00 maar 375,00.

1 set is al gemonteerd en dat lijkt goed te werken. Nu eerst maar even op de weg proberen i.p.v. de huiskamer..... O:-) :-)}
TenCats
DL650 berijder

Mijn motor is een: Een graniet grijze BMW R1200GS èn een rode BMW F800S

Berichtdoor Stroompje » ma 22 feb 2010, 21:18

:arrow: en dan nog afwachten of het aan de overkant van de Noordzee in mei a.s. ook werkt................. :schater:
Afbeelding Afbeelding
Stroompje

Berichtdoor SWR » di 23 feb 2010, 12:09

Iemand dit ook gezien op de motorbeurs?

Link

Dit was afgelopen zondag bij de Yamaha stand.

2010 Yamaha xt660x
Hand Guards
Skidplate
30l Topcase
Leovince X3 Exhaust
DNA Stage 1 Luchtfilter
SWR
EX- V-Strom berijder

Mijn motor is een: Yamaha XT660X

Berichtdoor Stroompje » di 23 feb 2010, 13:57

Yep zaterdag ook.....alleen niet gezien, maar zeer zeker gehoord!!
Afbeelding Afbeelding
Stroompje

Berichtdoor TenCats » di 23 feb 2010, 18:22

Stroompje schreef: :arrow: en dan nog afwachten of het aan de overkant van de Noordzee in mei a.s. ook werkt................. :schater:

Zou 't draadloze verkeer ook van rechts naar links moeten wisselen dan?
TenCats
DL650 berijder

Mijn motor is een: Een graniet grijze BMW R1200GS èn een rode BMW F800S

Berichtdoor Stroompje » di 23 feb 2010, 18:32

TenCats schreef:
Stroompje schreef: :arrow: en dan nog afwachten of het aan de overkant van de Noordzee in mei a.s. ook werkt................. :schater:

Zou 't draadloze verkeer ook van rechts naar links moeten wisselen dan?

Ik zou maar het zekere voor 't onzekere nemen...... :roll:
:wink: (nog 75 nachtjes..... Afbeelding )
Afbeelding Afbeelding
Stroompje

Berichtdoor jasper » zo 07 maart 2010, 20:20

op de motorbeurs kreeg ik een folder in mijn handen gedrukt van de KNMV
Is het verstandig om van deze motorrijders vereniging lid te worden en om je motor daar te laten verzekeren? Het lijkt goed en niet duur, is dat ook zo???

Groet Jasper
jasper

Berichtdoor ABo » zo 07 maart 2010, 22:44

Zou nog zeker even rond kijken.
Mijn vrouw is zo juist naar de ANWB uitgeweken.
Maar ook onder Motoport is het nodige te vinden.
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
ABo

Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04

Berichtdoor Jokapo » ma 08 maart 2010, 06:50

kijk ook eens op Bikerpolis die hebben zeer goede voorwaarden tegen een zeer scherpe prijs. Ze nemen nl de huidige prijs en gaan daar 10 % procent onder zitten. in mijn geval scheelt me dat €18,- per maand. vrouwlief werkt in verzekeringsland en nee niet bij de hierboven vermelde afsluiter en was zeer tevreden met alle dingen die evt geregeld zijn.
Grijze DL650 Touring, Smoked Varioscreen, Valbeugels, Skidplate, GI-Pro, Pro-Oiler, Hugger, Hyper-Pro's en 3 cm verlaagd

Een dag niet geleefd is een dag niet gereden.
Jokapo
DL650 berijder

Berichtdoor Spijker » ma 08 maart 2010, 09:02

jasper schreef:op de motorbeurs kreeg ik een folder in mijn handen gedrukt van de KNMV
Is het verstandig om van deze motorrijders vereniging lid te worden en om je motor daar te laten verzekeren? Het lijkt goed en niet duur, is dat ook zo???

Groet Jasper

Hoi Jasper
Ik ben van de anwb overgestapt naar de KNMV.
Ik heb mijn auto en motor hier verzekerd.
Tarieven zijn zeker concurerend en incl. rechtsbijstand.
Lidmaatschap KNMV is ook pechhulp voor alle verzekerde voertuigen.
Je kan gewoon per maand betalen en opzeggen.
Maar rondkijken en prijsvergelijken loont altijd.

Groeten Hans
Zon boven, rubber onder,flitspaal uit.
Spijker

Berichtdoor jasper » wo 10 maart 2010, 17:47

Keuzes genoeg dus!
We handig dat bij KNMV rechthulp bij in verzekerd is.
Ik ga maar eens op onderzoek uit, al blijft het lastig met alle kleine lettertjes.
Ik zit nu bij Unive en als ik dan andere verzekeringsmaatschappij bekijk lijken ze op het eerste gezicht altijd goedkoper.
Maar ik twijfel of dat in de praktijk ook zo is?

Groet Jasper
jasper

Berichtdoor TT-Strom » wo 10 maart 2010, 19:05

Mede-strommers,

Misschien handig om even een nieuw topic te openen over verzekeringen (waar ook al topics over zijn, gebruik de zoekfunctie eens) indien gewenst?

Niemand zoekt later in het motorbeurs 2010 topic over verzekeringen.... :-)

Stay on topic..:-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
TT-Strom

Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650AT mat zwart

Berichtdoor jasper » wo 10 maart 2010, 20:26

dat ben ik helemaal met je eens, alleen vind ik het moeilijk om de juiste topic te vinden.
Heb je een tip, want via zoeken kom ik op de bij topic's en niet op de hoofd topic verzekeringen.

Jasper
jasper

Berichtdoor TT-Strom » do 11 maart 2010, 18:46

jasper schreef:dat ben ik helemaal met je eens, alleen vind ik het moeilijk om de juiste topic te vinden.
Heb je een tip, want via zoeken kom ik op de bij topic's en niet op de hoofd topic verzekeringen.

Jasper

Hoi Jasper,

Dit komt waarschijnlijk omdat alle berichten over verzekeringen ook in een andere discussie gevoerd zijn. Er is geen hoofdtopic met als onderwerp verzekeringen, misschien nog wel een goed idee. Hier gaan we eens over denken.

Als je wilt, kan je gewoon hier in motorpraat een nieuw topic openen over verzekeringen.

Groet!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
TT-Strom

Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650AT mat zwart

Vorige

Keer terug naar Motorpraat