Pizzaman schreef:Ok, Frank. Bedankt voor de reactie.
No problem enne neem gerust een paar pizza's mee... *LOL*
Pizzaman schreef:Ok, Frank. Bedankt voor de reactie.
Flipsen schreef:Ga even langs bij de stand van Motor Magazine. Hebben ze bagage rollen (van Ortlieb, 59 ltr inhoud) voor €5,- (voor leden). Anders €7.50. Moet haast wel een type fout op de prijslijst zijn, maar ik heb er één.

BlackstromNL schreef:
Te koop:
- 2 V-strom polo's . . .
- 1 Suzuki jas maat M . . .
- set remblokken voorzijde . . .
- set BOS uitlaat dempers . . .
en wat nog zo ter tafel komt . . . ruilen mag, bijvoorbeeld voor een BMW cap of T-shirt![]()
BlackstromNL schreef:...knip...
En Frank is inmiddels draadloos via een mooie Cardio G4 set te bereiken![]()
...knip

BlackstromNL schreef:Savages,
Op de beurs in Utrecht, in hal7, stond de firma Waypoint, daar heeft Frank ze ook vandaan.

Peterzeeland schreef:Vandaag weer naar de beurs gegaan, dankzij uitgelopen v-strom party gisteren geen tijd meer gehad te shoppen.
Leuke Shark evoline helm gekocht, die ook als jethelm te gebruiken is. gaaf ding wel, en heel goedkoop: 200 euro.
ook nog een opbok-ding gekocht, sinds ik mn middenbok voorbarig verkocht had (KLV is te koop hoor!) mis ik die wel.
Gister rond 19 u op de snelweg ri Breda haalde ik een grijze vstrom in, met 2 man erop.
net nadat die op de vluchtstrook weer was ingevoegd.
Weet niet wie dat was, wel dat het licht hoog zat te schijnen in mijn spiegel!
Kwam wel een peut licht uit trouwens, dat is geen standaard lampje denk ik zo.
Tonmjk59 schreef:sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.in mn post staat dat wij aanwezig zouden zijn ik bedoelde wij als bedrijf.wegens lichamelijke klachten ben ik er al sinds 2005 niet meer op de beurs,ben allang blij dat ik nog op mn dl mag en kan rijden.er zijn vele forum leden op de koffie geweest.ook nog bedankt voor de foto,ton
Brambo.650 schreef:Tonmjk59 schreef:sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.in mn post staat dat wij aanwezig zouden zijn ik bedoelde wij als bedrijf.wegens lichamelijke klachten ben ik er al sinds 2005 niet meer op de beurs,ben allang blij dat ik nog op mn dl mag en kan rijden.er zijn vele forum leden op de koffie geweest.ook nog bedankt voor de foto,ton
Wij hadden je inderdaad gemist. Marie-Jeanne hebben we zien zitten maar was in gesprek met een klant, dus die hebben we niet aangesproken. Zodra het weer wat beter wordt, komen we (of ik alleen) wel een keertje langs in Oudenbosch. Nog wel even bij de Lange (en Jopie) wezen buurten. Was weer gezellig en de plannen voor een nieuw bezoek in 2011 beginnen alweer vorm te krijgen.Daar heb ik nou alweer zin in.
Tonmjk59 schreef:sorry frank voor het misverstand dat ik op de beurs aanwezig zou zijn.
Frank schreef:Yep, en ze hadden een hele caravan vol van die dingen.. en nog mooier, hij werkt perfect! Nog perfecter dan de Q2! Ik zit, met dit weer, gewoon met mijn helm op in de kamer naar de radio te luisteren, HI-FI stereo!

Stroompje schreef:en dan nog afwachten of het aan de overkant van de Noordzee in mei a.s. ook werkt.................
![]()
TenCats schreef:Stroompje schreef:en dan nog afwachten of het aan de overkant van de Noordzee in mei a.s. ook werkt.................
![]()
Zou 't draadloze verkeer ook van rechts naar links moeten wisselen dan?
)

jasper schreef:op de motorbeurs kreeg ik een folder in mijn handen gedrukt van de KNMV
Is het verstandig om van deze motorrijders vereniging lid te worden en om je motor daar te laten verzekeren? Het lijkt goed en niet duur, is dat ook zo???
Groet Jasper
jasper schreef:dat ben ik helemaal met je eens, alleen vind ik het moeilijk om de juiste topic te vinden.
Heb je een tip, want via zoeken kom ik op de bij topic's en niet op de hoofd topic verzekeringen.
Jasper
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast